اجاره ماشین در تهران
قالب وبلاگ
جستجو

اجاره ماشین و اجاره اتومبیل در تهران توانسته در این اواخر رضایتمندی بیشتری از مشتریان خود بگیرد و این امر به دلیل تلاش چند ساله کمپانی های اجاره خودرو در این زمینه است.

 

با اینکه هنوز هم هستند عزیزانی که نسبت به اجاره خودرو و رنت ماشین مقاومت نشان میدهند، ولی هستند کسانی که برای رفع نیاز خود در شرایط های مختلف از این خدمات نهایت استفاده را میکنند.

 

با اجاره خودرو تهران و اجاره ماشین تهران شما عزیزان میتوانید به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید.

 

اگر خودروی شما به تعمیر نیاز دارد و یا اینکه خودروی شخصی هنوز ندارید شما میتوانید برای سفر های خود از اجاره ماشین استفاده کنید. با اجاره خودرو بدون راننده شما عزیزان میتوانید برای هر مدتی که خواستید خودرو را تحت اختیار داشته باشید و یا اگر نزدیک جشن عروسی شما است و ماشین تان دچار مشکل شده میتوانید از اجاره ماشین عروس استفاده کنید، کاری که امروزه بیشتر زوج های جوان برای جشن خود انجام میدهند.

 

شرایط اجاره خودرو در کمپانی های مختلف متفاوت است و شما میتوانید برای آگاهی از این شرایط به سایت های معتبر در زمینه اجاره خودرو بروید و از این شرایط مطلع گردید.

 

مثلا برخی از کمپانی ها اجاره ماشین بدون چک و سند را ارائه میدهند که بااجاره ماشین بدون چک شما باید به طریقی دیگر ضمانت خودرو را انجام دهید.

اهمیت اجاره خودرو امروز در شهرهای بزرگ مانند تهران بسیار بالا رفته است . چرا که به دلیل وجود محدوده ترافیکی و نیز شلوغی بیش از حد جاده ها و یا نبود وسایل حمل و نقل عمومی برای مناطق خاص در تهران اجاره خودرو می تواند بهترین گزینه باشد . حتی برای مسافرت های کوتاه مدت و یا مسافرت های بین شهری نیز اجاره خودرو میتواند به صرفه تر باشد .

با گسترش استفاده از خودرو های اجاره ای در سطح شهر های بزرگی مانند تهران شرکت های زیادی در این زمینه تاسیس شده است که کار خدمات اجاره ماشین را انجام می دهند . اما در بین این شرکت ها کدام بهتر است یا در اصل باید بگیم کدام معتبر است تا با خیالی آسوده اقدام به اجاره خودرو کنیم .

بدون شک برای اجاره هر نوع خودرویی برخی از مراحل را باید طی کنید . شرط اجاره خودرو بدون ودیعه نیز از این قاعده مستثنی نیست . برای اینکه یک قرارداد رسمی برای اجاره خودرو بدون ودیعه داشته باشید باید یک سری مدارک و ملزومات را نیز داشت باشید. از طرف دیگر اینکه شما می خواهید ماشین را با راننده و یا بدون راننده اجاره کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

از طرفی برای اجاره خودرو بدون ودیعه هر شرکت رنت خودرو با شرکت های دیگر شرایط متفاوتی دارد . لذا برای اینکه بخواهید اقدام به اجاره ماشین از شرکتی کنید بهتر است سابقه و شرایط اجاره خودرو بدون ودیعه آن را مطالعه کنید به ویژه اینکه شما بخواهید یک خودرو لوکس مانند بی ام و x6 و یا بنز s500 و … را اجاره کنید که به شدت هزینه لوازم یدکی آنها بسیار بالا است و لذا در انتخاب و اجاره خودرو به شرایط بیمه آن نیز باید توجه داشته باشید .

باید توجه داشته باشید که دریافت چک یا سفته از مشتری صرفا ضمانتی برای بازگشت و سلامت خودرو می باشد . در نهایت بعد از تحویل خودرو به صورت سالم و اتمام قرارداد این ضمانت که شامل چک یا سفته بوده است به مشتری بازگردانده می شود .

 

به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که تمامی خسارات ناشی از بی مسئولیتی و بی دقتی در نگهداری خودرو اجاره داده شده بر عهده اجاره گیرنده می باشد و ایشان متعهد به جبران خسارات در قرارداد است .

شما می توانید اجاره خودرو در تهران را با ارائه سند ملکی معتبر اجاره کنید، البته اگر سند ملکی ندارید می توانید در قبال آن چک قرار دهید.

 

ممکن است برای بسیاری از افراد چک نیز مقدور نباشد.

 

در این حالت افراد می توانند با ارئه سفته معتبر و یا هر ضامن دیگری نظیر خودروی دیگر (باید تا زمان اتمام قرارداد در پارکینگ ما بماند) این کار را انجام دهند.

 

همچنین می توان از دیگر ضمانات ارزشمند دیگر نظیر طلا و یا سکه هم به عنوان ودیعه استفاده کرد.

 

ولی انجام آن نیازمند توافقات بین طرفین می باشد.

 

لازم به ذکر است که بجز شرایط ودیعه می بایست موارد مربوط به احراز هویت نظیر کارت ملی و… نیز به همراه داشته باشید.

 

البته شرایط هر شخص ممکن است بسته به زمان و نوع خودرویی که اجاره می گیرد تفاوت کند.

شرکت برای افرادی که قادر به پرداخت ودیعه نیستند نیز تمهیداتی را در نظر گرفته است. شما می توانید برای اجاره خودرو بدون ودیعه با ارائه مدرک شغلی یا فیش حقوقی خود ماشین مورد نیازتان را اجاره  کنید.

سند در اجاره ماشین یکی از مطمئن ترین مدارک لازم برای تضمین در قرار داد اجاره خودرو می باشد. اما با در نظر گرفتن شرایط باید گفت که عملا تهیه سند برای رنت خودرو کاری سخت و دشوار است.

یکی از روش های اجاره ماشین بدون سند ارائه مدرک شغلی معتبر است. غالباً ارائه مدرک شغلی راحت تر از سند می باشد. اگر کارمند دولت هستید می توانید با ارائه فیش حقوقی خود از شرایط اجاره خودرو بدون ودیعه بهره مند شوید

یکی از روشهای کرایه خودرو بدون چک، ودیعه و سند استفاده از خودرو همراه با راننده است. اگر شما از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کنید می توانید از شرایط بدون سند و چک بهره مند شوید. در این شرایط دیگر نیازی نیست چک و یا سندی برای ضمانت اجاره ماشین استفاده کنید. در واقع راننده ما مسئول امنیت خودرو است

تنوع زیاد خودرو و اینکه قیمت های متفاوتی نیز بر اساس تیپ و برند و امکانات آن دارند . موجب شده است تا تفاوت زیادی نیز در اجاره خودرو و هزینه های آن وجود داشته باشد . بطور مثال شما نمی توانید خودرو های شاسی بلند را هم قیمت با خودروهای ایرانی بدانید بطبع خودروهای ایرانی که اجاره داده می شوند هزینه پایین تری به نسبت خودرو های خارجی و لوکس شاسی بلند دارند . از طرف دیگه هزینه قطعات و لوازم یدکی خودروهای لوکس و گران قیمت بسیار گران هستند و لذا در انتخاب هر نوع خودرو لوکس نیز به شرایط بیمه آن توجه داشته باشید .

حتی در بین خودروهای لوکس نیز تفاوت زیادی وجود دارد بطور مثال هزینه کرایه خوردو بنز Sl500 با هزنه کرایه بی ام و X4 یکی نیست و یا کرایه پورشه به مراتب با سایر خودرو ها متفاوت است . در نتیجه باید در انتخاب خودرو برای اجاره به تیپ و امکانات آن نیز توجه کنیم

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بدون ودیعه و چک 

 

در این بین مدرک شغلی معتبر، اولویت ما در دریافت مدارک برای اجاره ماشین می باشد. شما می توانید با تحویل یک مدرک شغلی معتبر به راحتی خودرو اجاره کنید.

در واقع می توان گفت شما می توانید با ارائه مدرکی شغلی معتبر بدون چک، سند و ودیعه خودرو اجاره کنید. خب حالا این سوال پیش می آید که مدرک شغلی باید دارای چه ویژگی و چه شرایطی باشد؟ در واقع باید گفت که نزد شرکت مدرک شغلی دولتی بخصوص مدرک شغل های دولتی از جایگاه بالایی برخوردار می باشد. افرادی که دارای مدرک شغلی دولتی و یا معتبر هستند می توانند بدون ودیعه و یا سند خودرو اجاره کنند.

اما شرایط برای شغل های آزاد متفاوت است زیرا برای کرایه ماشین نیاز به ودیعه می باشد و باید زمینه شغلی خود را نیز معرفی کنند.

شرایط اجاره ماشین برای افراد کارمند و شاغل دولتی و یا نظامی:

ارائه و تحویل کارت شناسایی

ارائه و تحویل گواهی عادی اشتغال به کار از محل خدمت.

ارائه و تحویل چک کارمندی به میزان 20% بیشتر از مبلغ قیمت روز خودرو

مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقوقی و شرکت ها

روزنامه رسمی شرکت

اساس نامه شرکت

شرایط و مدارک مورد نیاز برای موسسات ، شرکت ها ، متقاضیان حقوقی، ادارات دولتی و غیر دولتی که به صورت ماهیانه و یا بلند مدت خودرو اجاره می کنند قابل تغییر و منعطف می باشد. شرکت ها می توانند با روزانه و اساس نامه شرکت به راحتی هر تعداد روزی که می خواهند خودرو مورد نیاز خود را اجاره کنند



برچسب ها : اجاره خودرو , اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی , کرایه خودرو ,
بازدید : 86
[ شنبه 16 آذر 1398 ] [ شنبه 16 آذر 1398 ] [ محمد سراوانی ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
اجاره خودرو شیراز تاریخ : دوشنبه 05 خرداد 1399
اجاره خودرو بدون راننده تهران تاریخ : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
اجاره خودرو مشهد تاریخ : پنجشنبه 07 فروردین 1399
چه خودروهای سقف پانوراما دارند تاریخ : یکشنبه 13 بهمن 1398
اجاره خودرو در تهران تاریخ : دوشنبه 30 دی 1398
اجاره خودرو تشریفاتی تاریخ : چهارشنبه 25 دی 1398
اجاره خودرو های بی ام و تاریخ : دوشنبه 09 دی 1398
موضوعات
اجاره خودرو
اجاره ماشین
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 8 نفر
بازديدهاي ديروز : 13 نفر
كل بازديدها : 18,801 نفر
بازدید این ماه : 280 نفر
بازدید ماه قبل : 269 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 19 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک