اجاره ماشین در تهران
قالب وبلاگ
جستجو

در اصل امروزه   شرکت بی ام به این دلیل در جهان شناخته شده میباشد که سابقه ای طولانی در این زمینه دارد که فعالیتش را با تولید قطعات موتورهای هوایی در سال ۱۹۱۷ در آلمان شروع شد .

کارخانه اتوموبیل سازی  بی ام و  پس از یکی شدن با  شرکت‌های تولید کننده موتورهای هواپیما “رپ موتورن ورکه  (Rapp Motorenwerke) ” و “بایرشه فلوگزوگ ورکه “(Bayerische Flugzeugwerke) و  خودروساز “فرزاگ فبریک آیزناخ “(Fahrzeugfabrik Eisenach) در سال ۱۹۱۸ فعالیت خودرا به صورت رسمی شروع نمود.

بی ام دبیلیو  با نام لاتین BMW که مختصر ‌شدهٔ  «بایِریشه موتورن وِرکه» (به آلمانی: Bayerische Motoren Werke) میباشد  و در فارسی به طور معمول  بی ام و نامیده میشود،  یک شرکت خودروسازی آلمانی میباشد، که از سازنده گان در دسته ی خودرو های لوکس و موتورسیکلت در دنیا محسوب میشود. دفتر اصلیکارخانه خودرو سازی بی ام و در شهر مونیخ آلمان واقع شده  موسس کارخانه  بی ‌اِم ‌وِ فرانتس یوزف پوپ می باشد.

نشان شرکت خودرو سازی بی ام   که دایره ای  شکل میباشد از چرخش ملخ هواپیما الهام گرفته و ایده اولیه آن با نگاه کردن به ملخ گردان هواپیما در ذهن راپ نقش بست ، ولی  چرا سفید و آبی؟ در این باره دو تفسیر وجوددارد، برخی می گویند این رنگ ها یادآور آبی آسمان میباشد که از لابلای پره های ملخ در حال چرخش دیده می شود ولی عقیده دیگر این میباشد که رنگ سفید و آبی این دایره از پرچم بایرن آلمان الهام گرفته که محل تولد شرکت بی ام  و میباشد . راپ این لوگو را نخستین بار در سال ۱۹۲۰ معرفی کرد و در سال ۱۹۲۹ با آغاز فعالیت خط تولید خودر در شرکت بی ام و، این نشان،آرم رسمی شرکت نام گرفت.

خودرو های تولید شده توسط شرکت خودروسازی بی ام و بسیار لوکس و اسپورت میباشد و امکاناتی که در این خودروها و جود دارد باعث شده که خودرو های تولید شده توسط این کمپانی نسبت به دیگر شرکت های خودرو سازی متمایز باشد برخی از این امکانات میتوان به ریموت های فوق العاده هوشمند این خودروها،سیستم های هدایت نیمه خودکار و هوشمند خودرو، و امنیت بی نظیر خودرو های بی ام و برای جلو گیر از سرقت آنها اشاره کرد.

ریموت کنترل های  هوشمند شرکت خودرو سازی  بی ام و  سری 5 را باید مجهز ترین ریموت کنترل خودرویی جهان به شمار آوردد این ریموت کنترل قابلیت های فراوانی را در اختیار راننده قرار می دهد که بسیار کارآمد و هوشمندمیباشد.  ریموت کنترل های ساخته شده این شرکت دارای یک صفحه نمایش لمسی بوده که قابلیت نمایش ساعت و تاریخ، اطلاعیه های مربوط به سرویس، وضعیت قفل درب ها، شیشه ها و سانروف، سوخت باقی مانده و میزان مسافت قابل پیمایش با سوخت موجود در باک و ... در اختیار شما میگذارد. ولی این تمام ویژگی های این ریموت ها نیست مهم ترین ویژگی این ریموت کنترل هوشمند را باید پارک خودرو دانست که از بیرون خودرو و تنها با لمس قسمت مربوط به پارک این قابلیت بی نظیر برای مالکان سری 5 امکان پذیر خواهد بود تا خودروی خود را در محدودترین جای ممکن که قابلیت باز شدن درب ها در آن وجود ندارد، به راحتی هر چه تمام تر پارک نمایند.

کرایه اتوموبیل های  بی ام و به همان اندازه جذاب بوده که  داشتن این اتومبیل به عنوان مالک خودرو جذاب است . و در مراسم هایی مثل عروسی و ختم یا سمینارها شخصیت خاص و جلوه ای فوق العاده به اجاره کننده گان این خودروها می دهد . هزینه اجاره خودرو بی ام و به علت زیاد بودن قیمت خودروهای  این برند بسیار مقرون به صرفه است.  چون در اصل  کرایه خودرو های بی ام و  خودرویی لوکس به حساب میاید هزینه ای معقول نیز در پی خواه داشت . کرایه اتو موبیل بی ام و در مسافت های طولانی به دلیل بهره مندی این محصول آلمانی از آپشن های بسیار زیاد و مطلوب تضمین کننده سفر مسافران خواهد بود که سفری بسیار دلچسب داشته باشند و هم اینکه به دلیل راحت بودن صندلی های این ماشین برای نشستن در تایم طولانی و بلند نیز مشکلی مانند کمردرد برایشان رخ نمیدهد .  امکانات و امنیت اتومبیل ارزش سواری گرفتن در مسافرت های طولانی برای استفاده کنندگان را دارد . در مراسم ها نیز بی ام و اسم و رسمی فوق العاده دارد حتی بالاتر از خودروهای گران قیمت تر مثل بوگاتی و پورشه . بی ام و سوا از قیمت , شخصیت بالایی نیز دارد و نشان از قدمت مصرف کننده هم می دهد و این خودرو با توجه به امکانات اسپورت خود همواره مورد توجه قشر جوان جامعه قرار گرفته زیرا این خودروها علاوه بر ظاهر لوکس خود موتور بسیار قدرنمندی هم دارند که با سوار شدن در این خودروها با توجه به تاریخچه این شرکت حس سوار شدن بر یک هواپیما جت را تجربه خواهید کرد.

از جمله خودرو های بی نظیر و پرطرفدار این شرکت خودرو ساز ی جهت اجاره میتوان به اجاره خودرو بی ام و i8,   اجاره خودرو بی ام و x6  ,  اجاره خودرو بی ام و x4 ,   اجاره خودرو بی ام و Z4  , اجاره خودرو بی ام و ۵۲۸ , و... اشاره کرد.



برچسب ها : اجاره بی ام و با راننده , اجاره بی ام و بدون راننده , اجاره بی ام و تهران , اجاره بی ام و کرج , اجاره خودرو بی ام دبلیو , اجاره خودرو بی ام و , اجاره ماشین بی ام دبلیو , اجاره ماشین بی ام و , کرایه خودرو بی ام دبلیو , کرایه خودرو بی ام و , کرایه ماشین بی ام دبلیو , کرایه ماشین بی ام و ,
بازدید : 108
[ دوشنبه 09 دی 1398 ] [ دوشنبه 09 دی 1398 ] [ محمد سراوانی ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
اجاره خودرو شیراز تاریخ : دوشنبه 05 خرداد 1399
اجاره خودرو بدون راننده تهران تاریخ : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
اجاره خودرو مشهد تاریخ : پنجشنبه 07 فروردین 1399
چه خودروهای سقف پانوراما دارند تاریخ : یکشنبه 13 بهمن 1398
اجاره خودرو در تهران تاریخ : دوشنبه 30 دی 1398
اجاره خودرو تشریفاتی تاریخ : چهارشنبه 25 دی 1398
اجاره خودرو های بی ام و تاریخ : دوشنبه 09 دی 1398
موضوعات
اجاره خودرو
اجاره ماشین
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 17 نفر
بازديدهاي ديروز : 13 نفر
كل بازديدها : 18,810 نفر
بازدید این ماه : 289 نفر
بازدید ماه قبل : 278 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 19 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک