اجاره ماشین در تهران
قالب وبلاگ
جستجو

اجاره خودرو یکی از خدمات پرطرفدار میباشد که توسط شرکت های اجاره خودرو ارائه میشود ،شما به راحتی و با مبلغی بسیار اندک میتوانید حس رانندگی با یک خودرو لوکس و گران قیمت را تجربه کنید. لطفا در ادامه مطلب با ما همرا باشید.



ادامه مطلب

برچسب ها : اجاره خودرو , اجاره خودرو لوکس , اجاره خودرو لاکچری ,
بازدید : 308
[ جمعه 06 تیر 1399 ] [ جمعه 06 تیر 1399 ] [ محمد سراوانی ]

کرایه خودرو به زمان‌های گذشته باز می‌گردد. اما قبل‌تر از آن نیز مردم اسب و ارابه و درشکه را که به عنوان وسایل نقلیه محسوب می‌شوند، کرایه می‌دادند. اولین شرکت اجاره خودرو در سال ۱۹۱۲ در آلمان و با ۳ خودرو به طور رسمی آغاز به فعالیت نمود.امروزه اجاره خودرو بدون راننده یکی از خدمات پرطرفدار این شرکت ها میباشد لطفا با ما در ادامه مطلب همراه باشید.



ادامه مطلب

درباره : اجاره خودرو , اجاره ماشین ,
برچسب ها : اجاره خودرو , اجاره خودرو شیراز , کرایه خودرو , رنت خودرو ,
بازدید : 126
[ دوشنبه 05 خرداد 1399 ] [ دوشنبه 05 خرداد 1399 ] [ محمد سراوانی ]

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به بازار آمدن خودروهای لوکس دیگر خرید خودرو به صرفه نیست زیرا شما نمیتوانید تمامی خودروهای موجود در بازار را بخرید و از راننده گی با آنها لذت ببرید و از طرفی با توجه به قیمت روز افزون آنها خرید آنها کاری بسیار دشوار میباشد با به به وجود آمدن شرکت های اجاره خودرو و داشتن خودروهای لوکس و امروزی و اجاره خودرو بدون راننده شما به راحتی با اجاره خودرو از آنها با مبالغ بسیار کم میتوانید سوار خودرو لوکس شوید. لطفا ادامه مطلب را مطالعه کنید.



ادامه مطلب

برچسب ها : اجاره خودرو , اجاره خودرو بدون راننده , اجاره خودرو تهران ,
بازدید : 113
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ] [ دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ] [ محمد سراوانی ]

مطمعنا تا به حال شما  با موقعیت‌هایی مواجه شده اید که در آن یکی از طرفین قرارداد اجاره (موجر یا مستآجر) به دلایل مختلفی تصمیم به فسخ اجاره نامه گرفته باشد. در چنین شرایطی آگاهی از قوانین حاکم بر شرایط فسخ قرارداد اجاره خودرو توسط هریک از طرفین، ضرر و زیان و خسارات مربوط به موجر و مستاجر اهمیت زیادی پیدا مکند ، لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 



ادامه مطلب

برچسب ها : اجاره خودرو , فسخ اجاره خودرو , اجاره خودرو تهران , قرارداد اجاره خودرو , فسخ قرار داد ,
بازدید : 121
[ سه شنبه 26 فروردین 1399 ] [ سه شنبه 26 فروردین 1399 ] [ محمد سراوانی ]

 

کرایه اتوموبیل درایران ابتدا از شهر های مرزی شروع شد. شهر ها و مناطقی که به عنوان منطقه آزادشناخته می شدند، خدماتی تحت عنوان رنت ماشین یا اجاره خودرو رو وارد بازار خودشون کردند. لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه بمانید.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اجاره خودرو , اجاره خودرو مشهد , اجاره خودرو تهران ,
بازدید : 116
[ پنجشنبه 07 فروردین 1399 ] [ پنجشنبه 07 فروردین 1399 ] [ محمد سراوانی ]

یکی از ویژه گی های جدید خودرو های لوکس امروزی آپشن سقف پانوراما میباشد که به هنگام اجاره خودرو بسیار مورد توجه مشتریان قرار میگیرد ،مشتریان اجاره خودرو بعد از اینکه شرایط اجاره خودرو برای یک شرکت اجاره خودرو را فراهم کردند معولا به آپشن های خودروهای شرکت توجه میکنند تا خودروی متناسب با نیاز خود را اجاره کنند در ادامه مطلب به بررسی یکی از این آپشن ها با عنوان سقف پانوراما میپردازیم که در اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو در تهران مورد توجه قرار میگیرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آپشن خودرو , اجاره خودرو , خودرو لوکس , اجاره خودرو بدون راننده , کرایه خودرو ,
بازدید : 1540
[ یکشنبه 13 بهمن 1398 ] [ یکشنبه 13 بهمن 1398 ] [ محمد سراوانی ]

 

درابتدا به تعريف اجاره خودرو ميپردازيم ،اجاره خودرو در واقع در اختيار گرفتن خودرو ديگري به صورت کرايه براي مدتي معلوم و هزينه مشخص و طي يک قرار داد رسمي انجام ميشود. در ادامه مطلب از شرایط  اجاره خودرو در تهران آگاه خواهید شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اجاره خودرو , اجاره خودرو تهران , کرایه خودرو , اجاره ماشین , کرایه اتوموبیل ,
بازدید : 123
[ دوشنبه 30 دی 1398 ] [ دوشنبه 30 دی 1398 ] [ محمد سراوانی ]

با توجه به تولید روز افزون شرکت های تولید کننده خودرو وبه بازار آمدن مدل های جدید خودرو مسلما این امکان و جود ندارد که شما همه آن خودرو هایی لوکس را بخرید و حتما دوست دارید که راننده گی با خودرو های جدید را تجربه کنید به همین دلیل شرکت های اجاره خودرو به وجود آمدن تا شما با هزینه اندک بتوانید راننده گی با همه خودروهای لوکس موجود در بازار را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. شرکت های اجاره خودرو امروزه خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه میدهند خدماتی از قبیل:اجاره خودرو بدون راننده،اجاره خودرو با راننده،اجاره خودرو تشریفات،اجاره ماشین عروس و...

حال در ادامه مطلب به بررسی خدمات اجاره خودرو تشریفاتی میپردازیم امیدواریم که با ما همراه باشید.



ادامه مطلب

برچسب ها : اجاره خودرو،اجاره خودرو بدون راننده،اجاره خودرو تشریفاتی،اجاره ماشین ,
بازدید : 140
[ چهارشنبه 25 دی 1398 ] [ چهارشنبه 25 دی 1398 ] [ محمد سراوانی ]

کارخانه خودرو سازی بی ام و بی تردید  یکی از بهترین و به نام ترین  شرکت ها در عرصه خودروسازی میباشد که در سراسر جهان شناخته شده میباشد.دلیل به نام بودن و مشهور بودن شکرت خودرو سازی بی ام و به خاطرخودرو ها سوپر اسپورت با طراحی هایویژه و بینطیر میباشد که در چند دهه اخیر ساخته شده و به بازار جهانی ارائه گردیده  ولی این شرکت عمری 90 ساله دارد و نمونه های اولیه خودروهای آن هنوز هم از شاهکارهای صنعتی محسوب میگردد. در این مطلب سعی بر آن است که شما را در زمینه آگاهی به اجاره خودرو های بی ام و یاری کنیم.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اجاره بی ام و با راننده , اجاره بی ام و بدون راننده , اجاره بی ام و تهران , اجاره بی ام و کرج , اجاره خودرو بی ام دبلیو , اجاره خودرو بی ام و , اجاره ماشین بی ام دبلیو , اجاره ماشین بی ام و , کرایه خودرو بی ام دبلیو , کرایه خودرو بی ام و , کرایه ماشین بی ام دبلیو , کرایه ماشین بی ام و ,
بازدید : 108
[ دوشنبه 09 دی 1398 ] [ دوشنبه 09 دی 1398 ] [ محمد سراوانی ]

امروزه با گسترده شدن خدمات اینترنتی در تمامی حوزه‌ها، کسب و کارهای سنتی تحت عنوان آژانس ماشین کرایه ، رفته رفته جای خود را به سامانه‌های اینترنتی مدرن داده اند که با بهره‌مندی از علم، خدمات بهتر و بیشتری را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در این متن سعی برا آن شده که به شمار را در زمینه آگاهی نسبت به اجاره خودرو بدون راننده یاری کنیم. لطفا ادامه مطلب را از مطالعه بفرمایید.



ادامه مطلب

بازدید : 156
[ دوشنبه 25 آذر 1398 ] [ دوشنبه 25 آذر 1398 ] [ محمد سراوانی ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 2 1 2 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
اجاره خودرو شیراز تاریخ : دوشنبه 05 خرداد 1399
اجاره خودرو بدون راننده تهران تاریخ : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
اجاره خودرو مشهد تاریخ : پنجشنبه 07 فروردین 1399
چه خودروهای سقف پانوراما دارند تاریخ : یکشنبه 13 بهمن 1398
اجاره خودرو در تهران تاریخ : دوشنبه 30 دی 1398
اجاره خودرو تشریفاتی تاریخ : چهارشنبه 25 دی 1398
اجاره خودرو های بی ام و تاریخ : دوشنبه 09 دی 1398
موضوعات
اجاره خودرو
اجاره ماشین
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 6 نفر
بازديدهاي ديروز : 13 نفر
كل بازديدها : 18,799 نفر
بازدید این ماه : 278 نفر
بازدید ماه قبل : 267 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 19 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک